Förvirrad,

Fick ett sms av min kära vän O. Vi ska ut o fika me tjejerna. Ja tjejerna som jag skrev det här långa inlägget om. Vill inte, men O har varit borta länge nu och jag vill träffa henne. C ville till stan men jag och O sa att vi inte orkar, eftersom vi jobbar. Det blir centrum. Skickar ett sms till C för att kolla när vi ska ta en promme dit tillsammans (vi bor ju i samma port o gör därför alltid de). Svaret förvirrar mig lite.

Anitas SMS:
Tjohej :)
Allt bra? Jag slutar jobbet kl5. Är du redo att gå vid 20 över?
Hör av mig när ja e hemma.
ses
Pusshej


C svarar:
A

Hmm.. hur ska jag tolka det här? Är C sur för att vi inte ville till Stan (hon brukar sura när hon inte får det hon vill) eller orkar hon bara inte skriva mer än ett A. Såna sms får man ofta när man känner C och heter Anita. Men man vänjer sig aldrig. Man lär sig aldrig tolka dem. Nu börjar spekulationerna. Vågar jag höra av mig när jag kommer hem och hur kommer stämningen på vägen till centrum att se ut. Va det något fel på mitt sms eller har jag gjort något innan kanske? Klurigt.

Min kamera är här nu förresten =D ska hämta den. wiipii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0