Min dag,

Lite deppigt inlägg, de förra. Men jag var bara tvungen att få ut det. Bloggen är min tröst.

Min dag har faktiskt varit jättebra annars =) Vi va hos mormor, mamma bror och jag. Pappa jobbade. Det enda som saknades var träning. Det var ett pass idag, men det var kl 10. Jag sov då haha. Men imorgon, imorgon ska jag på spinnig!!! Wiii =D =D längtar! Imorgon ska jag mamma och bror åka och köpa mig en kamera me. Vilken ska jag ta? Kan inte välja!!! En rosa Samsung eller en guld Canon? Vad tycker ni?

Ska sova snart. Först måste jag bara berätta om Smuts och prutten. Det var nästan ett år sen, men vi skrattar fortfarande år det. Lika mycket nu som då. hahaha

Det finns alltid en tuff, snygg kille i skolan som alla tjejer (som inte kanner honom) springer efter. Den killen råkar gå i vår klass. Han har så mycket luft och han tror han är bättre än alla på allting. Vi kallar honom Smuts. Hahaha Det finns en historia bakom namnet med. Kanske berättar den någon gång. Iaf... Banan, Smuts, Jag (Nettan) och Kalkonen (min vän O) brukar för det mesta sitta tillsammans. Det gjorde vi denhär dagen. Det var en historia lektion. Vi skulle ha redovisningar och vi hade en tystlåten vikarie. Ghandi redovisar. Ghandi gör bort sig. Jag, banan och smuts skrattar lite (i vår klass skrattar alla åt den som gör bort sig. Vi delar tom ut pris för det) men det var inte så roligt. Vi blev tysta. Alla var tysta. Ghandi ska byta pappaer, så han blir också tyst. Hela klassrummet är tyst. Smuts ska passa på och lägga upp benet på stolen. Men något går fel. Han lägger en prutt! haha Alla hörde. Vikarien ville skratta men vågade inte. Alla i klassen ville skratta men lär bli för Ghandi redovisade. Jag, Banan och Smuts dog av garv. Vi kunde inte hålla oss. Vi började alla gråta av all skratt. Min mage och mina kinder värkte men jag kunde inte sluta skratta. Vi skrattade igenom hela den lektionen. Vi skrattade hela den dagen. Varje gång jag kollar på Smuts eller Banan skrattar vi fortfarande. Hahahaha! Ibland finns det inget bättre än att vara barnslig. Och ja, smuts fick sträck för det. haha

Ska försöka sova nu. Tveksamt att det går. Är pigg!!! Men har inget att göra.
Sov gott!
Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Haha gullet du e för go :) Skönt att kunna vara djup men oxå att kunna skratta eeeyyy!!

Btw har man vänner som suger energi tycker jag att man ska "göra sig av med dem".. har gjort så med flera o ångrar ingenting!

Har du planer för vad du vill göra efter gymnasiet?

Wihoo, här skiner solen o jag kännermmig happy.. hps du har det bra oxå!!!

Kramis

2008-12-28 @ 09:02:11
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0