The Fantastic Four,





Nu är jag klar.
Har suttit och kämpat med fotoböcker i timmar.
Jag har beställt fotoböcker från Extrafilm till mina 3 bästa vänner.
En till mig själv me så klart.
Det är en fotobok med en kort saga som berättas i.
Det börjar med det "var en gång fyra "söta" tjejer..."
sen kommer det massa bilder och sagan fortsätter.
Fotoboken avslutas med "...och de var The Fantastic Four."
Hoppas hoppas hoppas att de blir bra och att de hinner komma i tid.
Det ska bli en liten studentpresent från mig.

Inga planer för idag.
Jag ska bara lata. Imorgon är det jobb.
Tycker om kiosken.


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej sötis!

Aaah gullis! Daten är inte färdig.. svårt o berätta för mkt. Men vi körde en rövare, o hälsade på my parents o det blev nice, sen blev det donken och snart ska vi ut på pub.. Skönt o ha den tiden så man kan lära känna varann.

Du är så sockersöt!! Många pussar o kramar.

Hör av mig imon med mer details!!!

Pussen

2009-05-22 @ 22:45:28
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0