Soffpotatisen nr 1



Skönt att inte göra någonting ibland.
Bara vara.
Det behöver jag. Ta det lungt. Andas.
Det har barit en skön dag, trots att jag inte gjort så mycket och att det regnat hela dagen.
Suttit vid tvn, legat vid datorn och haft minikusin besök.
Barn är ju bara för underbara. Man blir så glad.
1,5 år och det enda han vill göra är att busa och "dassa" (dansa).
Lite då och då slänger han sig ner på golvet, tittar upp med sina puppyeyes och säger "ooooj".
Det fungerar varje gång. Han får allas uppmärksamhet.

Dagens jag-kan-inte-sluta-sjunga låt är:
Remy Zero - Save me
Nä, jag brukar inte se på serien...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumman!!

Men varför är soffpotatisen JAG på bilden ovan ;)Hoppas du mår bra raring, och hinner andas lite.. mycket denna veckan.

Ha en fin dag sötnos!!

Kram Sis

2009-05-27 @ 07:56:24
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej sötaste!

Det börjar bli fullt ovan så jag hoppar hit ;)WOW, vad kul så du har redan fått veta intagningsbeskedet, wohooo =) Gu så spännande, o Hbg är vacker, älskar vatten men däremot blåsigt :)Shit, händer mkt i ditt liv.. nya studier o ny ort. Så j-kla modigt o påbörja ngt nytt någon annanstans!!!!!

Här är det lite upp-o-ner, full fart upp kan man säga o sen full speed ner. Självkänslan e det lite siosåmed just nu, vilket påverkar mkt annat oxå, relationer o sånt runtomkring. Men jag vet att det kommer vända, det gör det alltid!! =)

Nä,nu 2 koppar kaffe och sen starta dagen, yey!

Puss sötaste, snällaste, finaste SIS!

2009-07-12 @ 08:19:29
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Heeeej gumman!

Hur har du det?? JAAA.. det ska verkligen bli skönt o komma iväg, man behöver det ibland :) Nya intryck är alltid bra, och ladda inför det mörka vinterhalvåret hehe.

Vad har dugjort den senaste tiden? Du jobbar kanske fortf. Hur har det gått med boende o sånt i hbg?

Kraaaam min finaste!!!

2009-07-20 @ 14:32:57
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej finaste sis! :)



Waaaahhh.. gu vad det händer mkt saker i ditt liv just nu. Flytt, körkort o allt annat. Har du vatt på intensivkursen i Falun? Och när bär flytten iväg. Hoppas jag kan få din adress till ditt place, kommer skicka nåt soon till sötnos!

Jo, idag var första arbetsdagen igen, kan inte fatta att mina 5 veckor gick så fort. Men skönt o komma igång igen, dock vill jag ha mera sol innan sommaren är slut, därmed basta!! ;)

Har du hunnit vara iväg nåt i sommar?

Tänker mkt på dig oxå, men haft ett virrvarr i privatlivet ett tag men nu börjar det klarna upp lite igen.

Ha en jättefin måndagkväll o många pussssar o kramar =)

2009-08-04 @ 16:59:26
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Heeeej sötis!!! :)

Precis hemkommen från en tennismatch, som jag förlorade hehe.. Men kul var det =)

Jodå, här är det bara bra o känns j-kligt skönt med helg, tjohej! Hihi.. så du har klarnat till efter nollningen, buse ;)Åh, jag undrar verkligen hur du har det i Skåne o med allt annat. Mejla gärna din nya adress till mig :) Tänkte skicka nåt kort/brev o en liten sak.

Puss o kram sis!

2009-09-04 @ 15:40:31
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0