Smile



Kallt tråkigt väder. Jag va i skolan.
Åkte och blekte tänderna. Två timmar liggande under blåljus.
Kom ut med vita tänder. Solen sken. svetten börja rinna.
Skönt.
Ganska nöjd med den nya lite vitare färgen. Förväntade  mig dock en vitare nyans.
Som Hollywood stjärnorna. Men det är visst porslinyta förklarade hon.
Jaha ok.. det här duger bra. För vitt är ju inte heller fint.

Imorgon är det sista stora inlämningarna som ska in.
Sen... Ledigt!! Eller ja nästan i alla fall.
Sommaren och studenten närmar sig.
Jag undrar vart jag kommer befinna mig nästa termin.
Lund? Göteborg? Örebro?
En ny del av livet väntar.

Men nu närmast väntar en stund vid TVn och sen läxor.


Kommentarer
Postat av: Sari

Min sötnos!

Vart har du sökt förnåt o var nånstans.. och hur känns det? Har tusen frågor (:

Jag vet att allt kommer gå bra hur det än blir, du är som solen, strålande!!

Ha en jättefin onsdag.. fasiken nu är jag sen igen, nu blir det till o hälla i sig kaffe o börja shaka ;)

Kram underbara sis!!!!!!

2009-05-20 @ 07:56:06
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Toodiloodi honey!

Åh, det skulle jag oxå vilja göra, alltså bleka tänderna. Har bara provat sånna hemmakit men är säkert SÅ mycket bättre att göra hos de som kan!

Imon är det 2:a daten med "en" så wish me luck :) Är rätt nervös men hps på en urtrevlig kväll!!!

Spännande, socionom verkar riktigt intressant yrke o finns ju många valmöjligheter då. Du måste berätta vart det blir o vart du hamnar så fort du vet ;)

Ha en härlig dag sötis o hps du mår GOTT! :)

Pusssssar

2009-05-21 @ 16:54:12
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0