Morning,

Va skönt att ha en lugn stund på morgonen. Att bara få sitta ner och inte göra någonting. Det va länge sen. Gomorgon alla! hehe

Solen skiner inte idag. tråkigt. molnigt och kallt. Jag känner fortfarande att jag inte vill till skolan, att jag inte vill ut alls. Men idag är det bara en lektion och jag har ett arbete jag ska lämna in då. Om de inte vore för de hade jag nog stannat hemma. Men jag har kvällen att se fram emot iaf. Jag tänkte att jag skulle ta mig till friskis o köra ett spinningpass. Vågar inte riktigt. Det va ju två hela veckor sen. inte bra!

Jag känner mig fortfarande tom. Ingen innre glädje. Men det kommer väl snart. Jag hoppas de! Livet har ingen mening annars. ingenting känns kul och meningsfullt. Men snart så. Jag jobbar på de...

Det är filosofi jag ska på. Har skrivit ett arbete om kunskapsteorin och David Hume och Baruch Spinoza. De va interessant, men svårt. Inte alltid lätt att förstå va de där filosoferna menar. Men bra tankar hade de, så långt jag förstod iaf.
  VS.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0