Dags för min tid nu,

Jag har haft så mycket att göra. Projektarbetet är nu inlämnat, svenska nationella är klart och nu återstår bara biologi och den del av filosofin. Men orkar inte mer!!!

Jag orkar inte gå till skolan längre. Jag orkar inte göra något längra. Jag är helt ur form och har börjat falla tillbaka till mina gamla dåliga vanor. Det oroar mig. Det oroar mig mycket! Det här med stress är inte min grej. Varje gång jag har mycket att tänka på så faller jag tillbaka i mina gamla vanor.

Men nu är det dags att ta tag i det här innan det går för långt igen. Jag vill inte sitta änsam i mörkret och gråta dag ut och dag in igen. Jag vill inte undvika mina vänner bara för att jag inte vill visa mig ute. Det är bara så mycket nu. För mycket. Men nu börjar jag om. Nu tar jag tag i det här.

Jag har inte varit och tränat på kanske två veckor nu. mår riktigt dåligt av det! Men jag vill börja leva igen. Leva och må bra. Det har kännts som om jag saknar den där innre glädjen jag hade förr. Inget är lika kul som det va förr. Jag känner inte att något är kul längre. Men jag ska jobba på det. Det ska jag.

Ny dag imorgon, nya tag då.


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej hallå gumman!!

My gosh, nu har jag många inlägg o ta igen ser jag :) Kuligt!!

Jag e med apdålig med träningen, men jag känner att snart kommer den där spec känslan som gör att man kommer igång. Wohoo.. my sis ska ta studenten :)Det är STORT det.

Hur har du haft det idag, och är det mkt kvar att ordna innan avslutet?

Big Hugs <3

2009-05-05 @ 16:20:38
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0