Här ska det tänkas positivt!

Det är ju inte bara tråkigheter som har hänt här. Mamma har fixat en hel dem till studenten!! Riktigt nära nu! Wiiippiii!!!
Bland annat har vi kanske 500 gula och blåa ballonger hemma nu hahah. Pappa köpte ballonger, mamma köppte ballonger och så hittade vi ballonger som de glömt att de köpt förr Hahaha. Sen har vi också sju stooooora hjärtformade ballonger som ska blåsas upp med helium. Det kommer vara mer ballonger än ngt annat haha

Studentballong











Sen har mamma beställt choklad dekorerat med studentmössor och marsipanstudentmössor. De har inte kommit än, men de verkar vara riktigt fina :)
Sen har hon ävern beställt en bandroller som ska sättas upp i festlokalen:


Men med mitt namn och klass så klart hahah. Antointte (anita kallas jag ju bara) NV06 :D:D

En nalle med bild på moi:

och ett studentplakat. Men den får jag inte se hahaha jag vill, jag som e så nyfiken!! men de vägrar haha

Det ska bli kul dethär. Lääängtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0