Grå måndag,



Tre och en halv timmas hål mellan Svenskan och Psykologin.
Jag sitter hemma. Pluggar. Eller Pluggade.
Snart sätts min kunskap om  IQ, EQ och könsroller på prov.
Jag är laddad. Måste vara bäst och hamna på tavlan. Min motivation.
Press. Stress. Längtan.
I garaget står cykeln och väntar på mig. Snart rullar vi.

Annars är det en vanlig grå dag.
En grå dag som ska fyllas med filosofiläsande senare idag.
Kul ska det bli.

Nu ska det läsas psykologi en extra gång.
För att försäkra en plats på tavlan.
Nu kör vi.
En bra start på veckan ska det bli.

Puss på Er.


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej min sötnos!



Här har det oxå vatt grått idag men nu skiner solen :)

Vatt en helt okej måndag för min del, va o handlade lite på Gina efter jobbet (fy skäms på mig).. Tror att det är bäst att jag inte befinner mig i stan för då kliar det i fingrarna o jag blir smått galen.

Åh.. gumman, låter härligt o bara ta biken och rulla iväg. Tänk vad skönt i sommar o bara cykla iväg te stranden o sola, bada och läsa.. LÄNGTAR!!!

Ha en jättefin forts på måndan! :)

Glada kramisar

2009-05-18 @ 17:03:01
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej raring! :)



Åh, så gott, va och tränade nyssen wohoo.. Va så nära att jag tänkte skippa att men skönt så här efteråt :)))

Hoppas du har haft en superduperdag gumman o att morgondagen blir fin!

Tänker på dig! :)

Stoooora kramar till min sis!

2009-05-19 @ 18:27:41
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0