Det var inte menat idag bara,

Skulle vara duktig och träna idag. Men det va bara inte menat att jag skulle göra det. Istället för att vara där 17.30 gick jag dit 16.30. Vet inte hur jag tänkte haha Kom fram o va taggad på ett spinningpass. Nä då va de stängt och de skulle inte öppna förs än en timma. Jag gick hem igen haha

På fredag ska jag på studentskiva och jag har ångest iför det. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. ingenting passar och ingenting sitter bra på mig. Kännner mig sååå ful. Hatar det. Så blir de när man haft en dålig period och kilona bara lassas på. Man mår så dåligt efteråt. Speciellt när man ska någonstans.

Men idag har det varit en bra dag. En skön dag. Klarade av att stå emot ett sötsug och det är alltid något att vara glad över :D

Nu, lata sig framför tv:n :)

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej bunny!

Ja, igår var det ju ingen träning för mig heller.. Vi sitter i samma båt sis ;)

Jag hoppas denna veckan går fort ingen höjdarvecka men samtidigt vill man ju ta vara på varje dag :)

Hoppas du får en fining dag min söta sis!!

Dags för mig o börja göra iordning mig NUUUU...

Kram raring :)

2009-05-06 @ 08:15:22
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0