Vart tog solen vägen?

Va så trött igår att jag gick och la mig vid 19.00. Meningen va att jag skulle upp 21.00 för att se på Gray's och Dirty sexy money och sen läsa igenom filosofin igen, har prov idag. Väckarklockan ringde 21.00, jag gick upp ur sängen, tände ljuset, släckte ljuset, gick och la mig igen. Haha vaknade idag kl 07.30.

Imorse sken solen och jag vart så glad. Men vart är den nu? Hallååå? Kom tillbaka! :D

Måste springa iväg till skolan snart och ändå sitter jag kvar i mina pyjamas. Segis haha. Nä nu ska jag upp och hoppa.

Ha de braa :D

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumsan!



Hur gick provet idag? I vilket ämne var det? Jag måste ju hålla lite koll på dig ;)

Åh, så skönt att det är torsdag idag.. och yes, betyder att det är fredag imon då va?? Har du några planer för helgen?

Kram på dig pussgurka!!!!! :)

2009-03-19 @ 17:01:54
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0