Vart är fåglarna?

God mprgpn på er alla glada!

Har vaknat onödigt tidigt idag. Varför? Ingen aning!

Kollar ut genom förnstret och möts av snö snö och mer snö. Ska det här aldrig ta slut tänker man. När får vi höra fåglarna kvittra och när får vi se blommorna slå ut. Längtar efter att få se den första tussilagon slå ut mitt på den stora gräsmatta utanför. Längtar efter att hitta myckelpigor på balkongen och längtar efter att plocka fram sandalerna. Det känns som om det är långt borta nu. Mycket långt borta.

Men jag håller humöret uppe :) Jag hoppade att skriva referatet och gick iväg till träningen igår. Ååååh så skönt de va att vara tillbaka i den lilla spinningsalen. Det var ju en hel vecka sen. Såå skönt att vara tillbaka! Referatet har jag tid att skriva idag.

Nu är dushen ledig. Ska nog hoppa in så jag vaknar till ordenkligt. Sen är det skola på schemat.

Ha en fin dag nu!!

Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej sis!!



Är du oxå vaken, ser kallt ut idag du :s

Nääedu, jag försöker ta efter dig det där med träningen :) Idag är det jobb, känns lite blää faktiskt.. så mkt annat jag skulle vilja göra idag.

Vad är det för nåt du ska skriva ett referat på?

Ha en bäst dag min söta-sis, du är så GO :)

Många kramar!

2009-03-11 @ 08:01:02
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0