Tv-tittande

Jag har aldrig följt The Hills, ni vet serien på MTV. Klart att ni vet, alla kollar ju på den. Förutom jag då. Men minst en gång om dagen får jag höra hur läskigt lik jag är någon Whitney i den serien. Som om vi vore tvillingar, men med olika hårfärg.

Så idag lovade jag min vän att kolla på The City, Whitneys egna serie. Jag ser ingen likhet. Bra serie, kommer nog se på den mer. Men fortfarande, ingen likhet. Kanske att vi har lika kinder, men inte så mkt mer. Eller?

Vad tycker ni? Ni har ju inte fått se så många bilder på mig. Men iaf :P
                                         Anita


                                                            Whitnay


Nää?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0