Trötter,

På något sätt har jag lyckats ändra på mina sovtider. Förr la jag mig vid ca 00.00 och vaknade vid 10.00 på helger. Vanliga dagar la jag mig samma tid, men vaknade lite tidigare.

Nu.. Jag är trött vid 20.00 och lägger mig... jag nu. och så vaknar jag vid 8.00 på helger. och på vardagar vaknar jag av mig själv vid 06.30. Galet! Jag håller på att bli min pappa.

Den mannen kan komma hem från jobbet vid 01.00 vissa dagar och ändå sitta uppe med färdigbryggt kaffe vid 06.00.

Jag får skylla på att jag tränar mycket nu.

God natt på er!
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Happy morning gumman!

Åh, vilket underbart väder det är idag, man blir glaaadie :)

Hoppas du får en jättefin dag o en toppenvecka!!

Kramisar sis

2009-03-23 @ 08:03:39
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0