Tredje gången gillt,

Nu har jag loggat in här tre gånger för att skriva ett inlägg och så har något annat kommit upp. Men nu fan ska jag skriva och publicera! heh

Mammi hade gjort vofflor imorse. Familjefrukost. Ne.. inte så mysigt som det låter. Men gott :) sen ville jag bara vila. Men det gick inte. Jag fick hjälpa till att flytta ett bord och några stolar. Ett stort bord, för 8pers. Vårst gamla som skulle iväg till någon annan. Vi ska göra om lite här.

Men nu är jag hemma igen. Hemma och sitter framför tvn. Vilar ut.

grått och tråkigt väder ute. Det blir man ju inte så glad av. Ingen isperation alls.

Har inte så myckett att berätta eller  skriva om nu.. Men det kommer. Har lite på lager, men först måste jag vila, så att det inte blir en massa dåliga övertröttinlägg.

Ha en trevlig dag!

Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0