Sunshine,

Vaknade tidigt idag av att solen sken. Det är ett konstigt väder det här. Först skiner solen så att man nästan kan gå ute med bara ben. Två dagar senare börjar det snöa och vinterkläderna plockas fram igen. Så vaknar man morgonen där på och finner solen utanför fönstret igen. Variation till max.

Vi människor lir ju väldigt förvånade. Men jag måste bara undra, hur känner sig flyttfåglarna? De har ju säkert ingen aning om vad som händer. Nu är det tillräckligt varmt i Sverige. Va bra, vi tar och flyger dit. Nej oj... nu snöar det här. Ska vi flyga tillbaka till värmen? Man undrar ju.

Jag måste bara få skryta här lite också. Jag fick MVG på mitt psykologiprov :D wiiihuuu
Har lite känsla av Flow nu. Allt går bra :)

Idag är det tisdag, vilket betyder veckans bästa dag!! Bara en lektion. Och vilken kan det vara? Jo, filosofi. Men det tar inte stopp där. Mer kul kommer. Veckans bästa spinningpass är också på tisdagar. yesyesyes
Man hoppas ju på att snön ska smälta så man kan ta cykeln dit.

Jag ska inte klaga nu när det är en så fin morgon. Men på eftermiddagen, ja då ska det ventileras haha

Ha en fin dag!

Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0