Stämplad för alltid,

När jag vill göra något så gör jag det och när jag vill ha något så fixar jag det. Men det här är mer... permanent. Så jag måste vara riktigt säker först.

Jag vill ha en tatuering. En tatuering som jag ska göra när jag mår bra. När jag nått mitt mål och befinner mig i ett bra ställe i livet. När jag befriats från ätstörningarna och känner mig fri som en fågel.

Jag vill ha de två fåglar som tjejen nedan har, på samma ställe me. Älskar dem!!!


Bilden är från Lookbook.nu

Jag älskar tatueringen! Första tatueringen som jag verkligen vill ha. Men först måste jag må bra. Nå mitt mål.
Nu är det bara att kämpa på!

Vad tycker ni?

Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Supersnyggt honi! Har oxå tänkt ta, men vill ha nåt jag alltid kommer o gilla! Ev att det blir en rosett på handleden?? Men fåglarna var jättesöta, o passar fint där hon hade dem. Annars tkr jag Nicole Richies små änglavingar på ryggen är söta :)

Sussa sött sen!!!

Kramar

2009-03-09 @ 21:06:45
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0