Sommar o sol, o vi har kort tight kjol...

...nja... men det är nära iaf :)

Idag skiner solen så fint och jag kan inte inte bli glad. Toppen humör :D

Fick hem lite grejer som jag beställt idag.
Detta är mitt nu:

Visa stor bild
En (kärring) cykel. Nu ska det cyklas till träningen. Tänk så härligt att cykla i solen. Köpte till en korg me. Love it! hihi
Den är från Biltema. Billig va den me.

Carmex Läppbalsam, Körsbär, 3-pack
Carmex läppbalsam. Första gången jag provar den. Jättebra :)
De är från Betties Galleria.

Sen fick vi hem inbjudningskorten till studenten. Men bilden va inte alls bra tryckt. Färgerna såg ut som om någon dränkt dem i vatten och det va svata skuggor överallt. Riktigt irriterande. Kan man få nya om man inte är nöjd? De va riktigt dåliga iaf! Mamma är jättearg nu hehe. Någon kommer få ett riktigt surt mejl av henne.

Ska ta det lugnt ikväll. Vila. Ska bli skönt. Nästa vecka börjar studentskivorna. Då är det fullt ös haha

Kram på er!
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Heeej sis!

Ojojoj... nästa vecka händer det grejer va.. :)

Fin cykel, jag gillar kärringcyklar. Dem är goa dem o korg är perfekt speciellt när man ska handla eller picnid eller stranden osv...

Yepp, ikväll blir det party, hm.. när jag går ut e det typ alltid fullt ös medv.lös ;) så tänkte ta det lite stilla idag (säger vi) blir drinkar här ikväll.

Ha en finfin kväll o supermånga kramar till min pärla!!

2009-03-20 @ 18:00:33
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Heiii gumman!

Nu börjar jag äntligen bli mig själv igen.. ojojoj.. blev värsta partyt i fredags o träffade en sötis (kille)snäll sådan.

Vad har du hittat på i helgen?

Kramisar sötnos

2009-03-22 @ 10:57:03
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0