Skrubba, skrubba...

Jag kände mig så äcklig igår. Så smutsig. Gick in i duschen, tog med skrubben och skrubbade som jag aldrig skrubbat förr. Det blev intebättre.

Jag gick inte på min första lektion idag. Ville inte, kände inte för det bara. Men den andra och sista var psykologi. Den brukar jag längta till, så på den gick jag så klart. Vi hade ett prov i början av lektionen (den är 2,5 timmar lång). Det gick bra :) Jag mår bättre.

På lektionen fick vi se på bilder. Bilder av bläck. Sen skulle vi berätta vad vi såg. En psykodynamik övning. Genom sina syner kan man ta reda på om man har olika psykiska sjukdomar. På en bild såg jag Elvis. Min vän Molle, skrattade ihjäl sig. Kollade på mig och sa: "Nu vet jag vad du lider av. Du är rädd för att dö av hetsätning". Han skojade självklart. Han har ju ingen aning om att det är så. Men att han kunde ha så rätt. Inte att jag är rädd för att dö av hetsätning, men att just jag och hetsätning nämndes i samma mening av någon som inte har någon aning alls. Det va lite läskigt. Elvis hade tydligen ätit ihjäl sig. Hade ingen aning.

Idag blir det mer plugg. Filosofi.

Kram
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0