Sing away the pain,

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.
                                                             Coldplay- Fix you

Man tror att ingen i välden vet hur man känner. Man känner sig ensam. Ingen förstår. Men så hör man en låt. En låt som ger en lite hopp. En låt som beskriver ens känsla. Då vet man att man inte är ensam. Att det finns andra som har samma känsla.

I ColdPlays låt Fix You beskriv det så bra. Den känsla jag haft så många gånger. Känslan jag tröttnat på. Den jag vill slippa ett tag nu. Hur jag än försöker så kommer den tillbaka. Obehagligt. Musik kan visst hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0