Onödigt tidigt,

Jag vaknade tidigt för att "fixa till" uppgiften som ska in idag, nu snart. Men vilket waist på tid. Pluggar jag nu, nej. Jag kommer inte på något mer att lägga till. De är bra så.

Fick en avi från H&M. Yippieee den ska jag hämta idag. Hoppas allt är bra. Visar sen vad jag fick hem.

Skola idag som vanligt. Ganska lång dag. Men sen.. sen är det underbar träning.

Jag sover så konstigt nu för tiden. Vid 6 tiden vaknar jag, men jag jag sover ändå. Mina tankar är igång och jag är medveten om omgivningen, men mina ögon går inte att öppna och jag kan inte röra mig. Sen så vaknar jag på riktigt vid 8 kanske. Jättekonstigt. Lite läskigt.

Nu borde jag börja fixa lite inför skolan.
Ha en bra dag, det ska jag :D

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hello honeu bunny!

Imon är det FREDAG, fy sjutton så j*kla skönt!! Jag har inga spec helgplaner, blir nog o softa o till spåret.

Nu blev jag nyfiken, vad är det du väntar från HM hihi.. Idag är en sån där dag som jag är sugen på o beställa nåt nytt.. men vet inte vad hehe..

Puss o kramar

2009-03-26 @ 17:52:42
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0