Morning,

Det vart en tidig morgon för mig idag. Va uppe vid redan 8 tiden. Längtade efter min psykologibok. Så det första jag gjorde när jag klev upp, var att leta reda på den och läsa lite. Men jag kom fram till kapitlet om ätstörningar. Det svider lite att läsa om det. Man känner sån frustration. Nu är det frukostpaus.

Jag har inte haft en så lyckad helg när det häller ätstörningen. Det har inte gått så bra. Det gick ju så bra i veckan. ussh ussh ussh!!!

Såg på melodifestivalen igår. För första gången lyckades jag se på hela programmet. Även om jag drömde mig bort lite då och då. Men det gills, det tycker jag. Frågan är ju om jag tycker det var rätt som vann? Nej. Vem tyckte jag skulle vinna då? Här förväntas jag självklart säga HEAT. De är ju trotts allt från Upplands Väsby. Men nej. Även om jag häpnades av deras häftiga frillor...nej. Men vem tyckte jag då? Ingen aning. haha

Fortfarande lite morgontrött.

Hej så läge
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej sötnos!

uuuh vad tungt det var o springa men JIPPI det gick hela rundan :) superstart på denna dag! Jag tycker du liknar Whitney mycket, det är något med ansiktet, så söta!

Hoppas du får en fin dag!!!!

Puss o kram

2009-03-15 @ 12:10:29
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0