Min super-sis!

Kom hem från plugget och trodde det skulle bli en vanlig dag. Plugg och mer plugg.

MEN! Som så många andra dagar så gjorde min sis mig såå glad.
Kom hem och möttes av det här:


Ett supergulligt kort, med världens finaste text och ansiktsmask. Såå himla gulligt.

Det finns inte många som henne, Sari. Så omtänksam och snäll och mycket mycket mer. Hon finns alltid där för mig och stöttar mig. Även de värsta dagarna då jag mår skit. Underbar människa, underbar! :D

Nu skiner solen här me, super!


Kommentarer
Postat av: Sari

Haha min dumma lillsis ;)Det var så lite, vill bara att du ska må bra.. och svårt att ge kramar på långt avstånd :)

Jag har bytt flera kalendrar, det var 5 juni du tar studenten va.. el va det fel?? Tänkte jag skulle lyssna på kroppen idag, så ingen träning utan nu ska jag sy, köpte några dragkedjor idag efter jobbet. Hehe.. jag kan inte sy, men däremot är det kul o ändra om plagg.. för det e ju inte alltid dem ser ut som man vill.

Har du tränat något nu?

Många kramar min snygging-sis, värsta pärlan.. kom ihåg det! Du e en sån FIN tjej, glöm ALDRIG det ;)

Puss o kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam (hoppsan slant lite.. NOT :D )

2009-03-17 @ 16:08:58
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0