Killar måste ha det bättre,

En sak jag hatar med att vara tjej är att vi tjejer är så himla komplicerade! De tjejer jag umgås med iaf.

Som jag har klagat över en hel del så har jag väldigt barnsliga och omogna "vänner". Tjejer som ska snacka skit om allt och alla och ta allt alla säger på värsta möjliga sätt.

Men jag har lärt mig. Jag håller mig undan och är väldigt objektiv när det skitsnackas och jag tänker mig väldigt noga för innan jag öppnar munnen. Riktigt jobbig är det. Att inte kunna säga något utan att tänka på det i 10 minuter först, så att det inte missuppfattas.

Men hur hårt man än försöker kommer man inte undan. Nu är en vän sur på mig (högstadiebeteende) för att jag tydligen gav henne en "ful blick" innan vi åkte. Så som jag minns så väntade jag på henne tills hennes lektion var slut för att få säga hej då. När hon kommer ut går hon bara förbi mig. Nu får jag veta varför, jo för att hon tyckte jag kollat konstigt på henne innan lektionen. Vaaah? Inte ens jag själv hänger med. Så om ni inte förstår så är det inte så konstigt. hahaha

Har tröttnat riktigt mycket på det här nu. Jag har alltid varit trött på det. Men nu... nu är det bara föööör mycket. Vi är 18år, ska fylla 19! Vi är vuxna! Nu glömmer vi det! Jag orkar inte.

Annars har det varit bra. Hade bara en lektion idag, 50min. Så nu är jag hemma igen :) Skönt! Måste få vila. Spenderade dagen igår framför datorn. Skickade bilder till alla. Tog mig fyra timmar och jag är fortfarande inte klar. Blää. haha

Hoppas ni får en bra dag.

Kraam på er!
Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0