Jag kommer att sakna er!

Nu är det packat och klart. Eller det är vad jag tror iaf.. man kommer alltid på något i sista sekund. Och så kommer man på något sen när det är för sent också. Men det hör till att packa, att man glömmer något.

Skola som vanligt på förmiddagen. 18.00 åker båten. Spännande.
 
Så långt jag vet så ska vi besöka några museum, vandra lite i Tallinn och gå på spa. Kul :)

Kommer nog inte kunna skriva förs än på lördag kväll. Tråkigt. Men då kommer nog roliga historier.

Nu måste jag lägga in lite bra musik på mobilen, Har redan två filmer där i nu. Lång resa kräver mycket underhållning :)

Om jag inte hinner skriva imorgon, så får ni ha det så bra!!

Kram på er!
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej gumman!!

Blää, vad tråkigt att du ska åka (: men oxå jättekul förstås!!

Den där masken jag hade igår var super, köpte den i somras nånstans, mjuk o gosig o innehåller morötter/ämnet, så ska kolla om jag hittar den på nätet.

Fy fasiken vad spännande du kommer att få att. Sötis ha en underbar vecka o be happy.

Gonna miss u, buhuuu ;)

Många kramar Sari-sis hehe..

2009-03-02 @ 08:56:51
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej honey bunny!

Minns inte omdet var idag du kommer hem.. Hoppas iaf att du haft det toppen i Estland o fått vara med om en hel del kul :) Hehe.. nyfiken i en strut nu!

Många kramar Sari*

2009-03-07 @ 09:53:22
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0