Jag kan sova bra ikväll,

Vilken lättnad. Bror är hemma nu :)
Han skrattar lite åt mig nu som sitter uppe och väntar. Men jag vet att han vet hur det är. För när jag är sen brukar han ringa några samtal me. Och när pappa jobbar sent ringer han dit med. hehe

Hur gammal han än blir kommer han vara min lilla söta lillebror. Lillebror med spindelmannen pyjamas och actionman. Så när han är 40 kommer han säker få några samtal om dagen me. hahaha Om han inte spärrar mitt nummer, vilket är mycket möjligt haha

Jag är supertrött nu. Simning på morgonen tar på krafterna.

Sov gott! Och ni som är ute och dansar, tänk på att det säkert finns någon som oroar sig nu, så ta det lungt ;)

Kram på Er,
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej raring!

Hur står det till idag??

Här är det rätt fint, mår bra men fortf tröttis :/

Kom tänka på det, om det är nåt el du behöver prata så ett det bara o plinga mig eller messa eller mejla eller vadsom :)Alla behöver ngn o prata med ibland :)

Ska du kika på melodifestivalen ikväll? Har du någon favvo-låt?

Happy helg kramar sis!

2009-03-14 @ 15:27:07
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0