Jag har tillräckligt med tid att spendera på universitetet sen,

Vilken seg dag. Så seg att jag somnade en stund vid 4 tiden. En så himla seg dag, men så underbar. Helt stressfri. Jag har bara...varit.

Jag behöver fler dagar som den här. Många behöver fler dagar som den här.

Imorgon blir det en mycket tidig morgon. Klockan 06.40 måste jag öppna ögonen och hoppa upp ur sängen. Vi ska till Stockholms universitet, för att labba. Ja, vi ska slösa en hel skoldag för att göra en labb. En labb som vi lika gärna kunnat göra på en timma i skolan. Men nej... vi måste ju utnyttja våra kontakter. Visa att vi känner rätt folk. Allt annat spelar ingen roll. Förlåt, men fyfan vad onödigt! Vi har missat tillräckligt med lektioner. Det börjar ju kännas som om tiden för att ta igen allt börjar ta slut. Men nej... vi ska utnyttja våra kontakter. Punkt slut!

Nu börjar alla skivor me. Studentskivor. Först ut är den internationella klassen, SMIN, redan den 28 mars. Snart. Temat är Oj, jag kom visst fel. Riktigt kul kan det bli, att se vad alla hittar på. Vi tänkte vara tjuvar. Men om det håller... nja, vi får se. Några förslag?

Sju timmar och några minuter kvar till uppstigning. Bäst att jag sover nu.

God natt
Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej sweetie! Låter som det händer mycket idag. Vet du vad, solen skiner här hehe.. stora nyheter va ;) Man blir iaf gladare.

Ha den bästa av dagar raring, du e underbar!!!!

Kramar från sista S <3

2009-03-12 @ 08:04:42
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Nee,gumman känner mig mållös.. Tack så hemskt mkt för paketet!! Det hade du verkligen inte behövt. Blir helt.. stum, nästan så jag gråter.. vilket jag har svårt för ibland. Om du visste hur glad jag blev/är, det går inte att beskriva!!!!!!

Så fint du skrivit, o underbara tvålar oxå så nam nam till moi.. HIHI... känns som julafton denna torsdag. Dagen har varit toppen, förutom segheten, men detta var pricket över i:et. Och så har jag fått en sis på "äldre" dagar, WOW.. baboom, kaaatching så happy jag är :)

Hoppas dagen var underbar för det har iaf min varit!!!!!

Love my sis!

Kramar

2009-03-12 @ 16:34:21
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Yra jag igen.. hihi.. pratat med min bästis.. mucho om söta dig. Hon trodde du va äldre än 18, för att du är så himla klok! Tänk på den du, värsta smarta tjejen o sötnos, vad skönt att du är DU!!! :)

Ha en finfin kväll!

Me happay, hoppas sis e happy!!!

Kramar

2009-03-12 @ 18:31:43
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Godmorgon söta sis!

Visst är det skönt att det äntligen är fredag!!! Känns toppen, förutom att det öser ner snö hela tiden :/

Har du några planer för helgen annars?

Ha en lovely fredag ;)Btw, det luktar gottigott i min lägenhet, den där badbomben o tvålarna smells wonderfull :)

Kramar

2009-03-13 @ 08:01:57
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0