Jag är ingen kvällsmänniska,

Vaknade idag och kom på att jag inte satt på datorn igår. wow, hur lyckades jag?!

Jag går in på bloggen och läser det senast skrivna inlägget. Jag kan inte sluta skratta. Vad har jag babblat om?! Nej, en sak är säker: Jag ska INTE blogga sena kvällar då jag haft en mindre bra dag.

Visst är det sant att jag inte är riktigt nöjd med mitt utseende. Men alla har ju komplex, det är bara att jobba på det. Och min idealvikt är absolut inte 55. Jag var helt platt då. Lite kurvor måste man ju ha. Det är snyggt ;)

Haha nu glömmer vi det. Radera det ni läst ur minnet.

Jag hade en riktigt bra dag igår. Va på riktigt bra humör. Städade lite och senare åkte vi till mormor. Jag hann till och med se på en del av melodifestivalen. visst va det bara de 10 sista minuterna... men det är något iaf :)

Jag som längtat efter solen. Men nu snöar det här igen. usch fy blää.

Här ska det städas lite. Imorgon är det Estland som gäller. Wiiii? eller?

Ha en bra dag alla.
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hihi.. känner igen det där. Ibland när man sagt eller skrivit nåt så förstår man inte själv hur man tänkte just då. Det där är som bortblåst nu :)

Hm.. lite seg idag, men känns lite bättre nu när man fått på en mask i fejjan, lite fräschare lixom.

Kul med Estland imon, spännande värre!!

Ha en fining till dag!

Kramar

2009-03-01 @ 11:39:15
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0