I've got sunshine!

ååh va härligt väder det är! Solen skiner och alla blir så glada, speciellt jag. Det är något speciellt med att vakna upp till fåglarnas kvitter och solens starka sken. Allt blir så bra efter det. Jag har inte sätt en enda sur min idag. Härligt!!


                                                  Jag en solig sommar. Längtar!


Kände för att skutta till skolan och sjunga på pippis sommarvisa:

Och nu så vill jag sjunga
att sommaren är skön
och träden är så fina
och marken är så grön.
Och blommorna är vackra
och höet luktar gott
och solen är så solig
och vattnet är så vått.
Och lilla fågeln flyger
i boet ut och in
och därför vill jag sjunga
att sommaren är min.


Vet att det inte är sommar än. Men så känner jag mig, som glada pippi på sommaren :D

Men igår kom jag på att det inte är så farligt med mörka dagar (vädret). På vägen hem igår efter ett underbart spinningpass hade jag bra musik och trallade hem. Ni vet lyckokänslan efter träning. Det var mörkt och kyligt. Ussh, tänkte jag. Men så kollade jag upp och möttes av flera lysande stjärnor. Det var så mysigt och så vackert. Jag blev glad.

Men ljusa dagar är det absolut ingen fel på. De kan få stanna. En långt tid till :D

Nu ska det läsas filosofi. Mycket mycket intressant.

Kram på Er!
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Wiiiee.. klart jag vill! Du är en sån fin pärla, o sånna stöter man inte på så ofta! Så glad jag blir, woohoo, tjingtjong, jippijej :D

Jodå, jag sydde igår men hann inte färdigt med allt.. hehe.. vet inte var plaggen kommer ifrån, jag handlar ju aldrig ;)Vet du vad, inte vatt det minsta trött idag o det känns så underbart.. kanske har med solen o göra hehe..

Hoppas min söta o goa sis har det bäst idag, och just det. Helt underbar bild.. ser så mysigt o fint ut, man blir HAPPY!!

Pussokram sötnos

2009-03-18 @ 17:08:15
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Tjihooo o joddel ;) Godmorgon sötis!! Jag är så seeeen idag, kommer ingenstans. Men solen skiner, o nu ska du o jag ha en BRA dag, nä.. en TOPPENDAG till dig o mig!! :)

Lägger inte ut kommentaren, men messar dig sen :)

Brååååådis nu.

Puss o kram sötnos!!!!!

2009-03-19 @ 08:23:16
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0