Go, go, go

Här är det fullt ös. Inte en lugn minut.

Igår vaknade jag tidigt och invigde min cykel. Det blev en tur till friskis&svettis. På väg hem cyklade jag förbi centrum. Det var arabiska morsdag, så jag köpte blommor och choklad till mamma.

Jag tror det var första gången jag sa till henne att jag älskade henne. Det gör jag, och har alltid gjort. Men att viska känslor är inte min grej riktigt.

Snart in i duschen och sen åkte vi iväg till stan för att fira mamma. Vi åt på någon restaurang på Odenplan. Gott :)

Efter det, en till tripp till centrum. Vi köpte tårta och åkte vidare till mormor. Där va alla samlade (mostrar, morror + familj). Mormor hade gjort mat och hur många sakelser som helst. Men jag var så mätt att jag inte åt något. Ingenting. Jag ville, men hade ingen lust. Första gången på länge som jag har den känslan. Att jag inte behöver äta något bara för att det finns. Grattis till mig :)

Kom hem och va helt slut. Hej sängen.

Idag har jag städat. Mitt rum har aldrig varit så stökigt förr. Och tro mig, mitt rum har varit STÖKIGT!!

Snart ska jag rulla iväg på min cykel till friskis. Ett spinningpass väntar :) wii.

Kram på er alla söta,
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Åh, låter så mysigt "att rulla iväg på cykeln" man får sånna sommarvibbar.

Idag har det vatt lugnt, lite smådeppad för att jag blev av med kameran i fredags.. men sånt händer ibland :( iaf efter för mycket drinkar.. Men träning i veckan igen, så det ska bli skönt. Och du har vatt duktigt som tagit dig till friskis, får ta efter dig lite mer :)

Kramisar sötnos o ha en fin kväll!!

2009-03-22 @ 16:22:04
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0