Fredagar är härliga,

Nu har jag inte bloggat så mycket. Men det är inte för att jag inte har mycket att skriva. Nej nej, mina tankar tar aldrig slut. Men jag har bara haft fullt upp. Och när jag väl har tid, vilket är väldigt sent, ja då kan jag inte riktigt formulera mig. På kvällen blir allt fel :P

Idag är det idrott. Jag älskar idrotten. Men inte idag. Idag älskar jag inte idrotten. Vi ska nämligen simma. Och vad betyder det? Jo, det betyder bikini. Känner inte att jag är riktigt redo för den än. Inte riktigt. Men det löser sig nog. Det här ska nog gå bra :)

Now, iväg till simmningen.

Ha en så bra dag!
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej raring!

Så glad att det är fredag, är hur trött som helst.. o sugen på GOTT hela tiden. Ååh, godisen från dig var supergoa.. hela påsen åkte på en gång (fy på mig).. o sen blev det choklad. Inte bra, blev lite småångest men nu e det kaffedags ist för o tänka på det. Nee, jag har inga spec planer för helgen, blir nog slappt men nästa helg är det party så skönt att det blir lugnt nu :)Ha en finfin forts på fredagen :)

Puss o kram raring!

2009-03-13 @ 16:02:50
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Åh, vad glad jag är att du sa så :) Ska jag va ärlig så tänkte jag tanken (du vet) men du har det gått över lite, kaffekicken hjälpte lite. Och man måste väl få äta gott ibland.

Nu blev jag genast på bättre humör igen, TACK!!!!

Kram till my sweetiest sis ever!!!

Du är BÄST! :)

2009-03-13 @ 16:47:40
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0