.

Åhh!!! Jag är så himla frustrerad nu! vet inte varför. det är som om jag ska börja gråta när som helst. bara sådär. Dålig period, mycket dålig. Sen fredags iaf. vet inte vad jag ska göra. det känns som om jag börjar gå tillbaka till den tiden jag satt ensam i mörkret och tyckte synd om mig själv. Jag hatar det här. fan vad jag hatar det. Jag kan inte ens förklara hur jag känner. Jag vill bara ställa mig upp hoppa, skrika och bara ramla ner och somna i några månader. jag vill bara lägga av nu. bara försvinna en stund. jag visste att det skulle bli såhär idag. vill bara skrika!!! känner mig så äcklad. smutsig. men hur många gånger jag än trvättar händerna, borstar tänderna, duschar. det går inte. jag känner mig inte ren ändå. uuususshhh!!!


Kommentarer
Postat av: Sari

Usch.. så tråkigt! Sånna dagar är bläää... Men det kommer bli bra igen gumman. Säg till om jag kan göra nåt. Du får alltid höra av dig närsom.. uscha vad jag tjatar men vill att du ska veta det iaf! Ibland e det bra o prata av sig, brukar oftast bli bättre då, iaf för mig.

Stoooora kramar till min finaste sis!!!!

2009-03-15 @ 16:42:49
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hej raring!!

Hur är det idag?

Här är värsta trista vädret, så det känns nästan som att dagen inte har börjat. Fortf en segis men försöker jobba mig igenom att :s

Har tänkt på min sis idag, hur läget är osv.. men det gör jag ju visserligen varje dag.

Hoppas att måndan har varit bra hittintills o att kvällen blir skön :)

Kramisar sis!

2009-03-16 @ 15:59:45
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0