En funderare,

Utseendet säger mycket om en person. Man får ju ofta första intrycket via till exempel klädstil, hållning osv. Då får man en viss uppfattning om personen. En viss bild om hur den personen kommer att vara.

Men sen när personen säger något förändrar oftast denna bild. Inte på grund av vad han eller hon säger, utan på grund av deras röst. Så känner jag iaf. Att rösten och sättet att prata på gör en stor skillnad.

Jag blir ofta överraskad när jag hör personer som jag sätt mycket men aldrig hört prata. Man föreställer sig en helt annan röst, en röst som passar till den image man har gett personen. Men sen visar det sig låta helt annorlunda och då förändrar imagen. konstigt? Ja vet.

Mina konstiga vardagstankar bara :)


Kommentarer
Postat av: Sari

Haha.. gumsan :) det där låter skitspännande! Jag är likadan. Rösten säger oerhört mkt om en person. Har faktiskt hänt att jag har fallit pladask för ngn person jag pratat med i tele, men sen ändrat mig när jag sett bild, buhuu.. ytligt kanske, eller inte!

Jobbet var toppen, men inne i ngn trätt period nu, bleee.. får tvinga mig till saker pga det men vet att det kommer gå över snart.

Hoppas du blir färdig med ref på artikeln idag.

Kramar till söttjejen!

2009-03-11 @ 17:29:27
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0