Den lever!!

Datorn har krånglat sen igår. Fy vad jobbigt! Men nu är den igång. Välkommen tillbaka, min andra hälft.

Studentmössorna kom idag. Men man kunde bara hämta dem innan lunch i skolan. Jag började kl 14.00, så jag missade de. Blä nu måste jag vänta till imorgon. Hoppas den blev bra :)

Idag va inte en sådär jättebra dag, mycket mycket mycket onyttigt har jag stoppat i mig. Men efter en vecka av ren lycka är ett bakslag inte så farligt. För man inser hur jäkla bra den veckan var och då strävar man efter dem. Så imorgon blir det nya tag. Sen hjälper solen så mycket, man blir så positiv.


Nu måste jag få en inlämningsuppgift klar till imorgon. Känns lite som mission impossible nu haha

Ha de bra

Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Heeej min söta sis!

Haha.. bara måste säga att SOLEN skiner, börjar bli tjatigt va.. men det är ju så skönt!!!

Känner mig happy idag, hur mår du??

Hoppas det gick bra med uppgiften igår! Nä, nu blir det dricka kaffe snabbt o fixa till sig innan jobb.

Många pussar o kramar till min rara Anita!!!!!!

2009-03-26 @ 07:59:30
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0