Dan före dan,

Jag kommer nog få en muskulös högerarm. Prov idag. Filosofi. På 60min skrev jag ihop 6 sid A4. Kramp kramp kramp! Men det gick bra. Älskar filosofi. Nästan lika mycket som psykologi. Men bara nästan.
 
"Människan är dömd till frihet"
                                                - Sartre

Det är bara för bra. Nej nu ska jag sluta tjata om filosofi. Kanske bra om jag slutar filosofera så mycket också. Dra ner på huvudverken. Men nej.. det är för kul haha

För att varva ner ruset behövde jag lite träning. Ett spinningpass kan aldrig vara fel. Så nu är jag hemma och får vila :)

Undra om det finns något bra på tv att slappa till. Hoppas de.

Kram på er!!
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej min raring!

Jodå, dagen har vatt bra.. inte hänt så mycket :( buhuu.. och jag som gillar spänning :) Parentsen var här på besök ikväll så vi käka kioskmat, fy fasiken vad hälsosam jag är, NOT! Men ibland får man unna sig lite.

Kul att provet gick bra gumman :)

Hoppas du kan sussa gott inatt!

Kramisar sis! :)

2009-03-19 @ 21:36:15
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

Hejhopp min goding!



Vilken härlig dag, jag är glad o solen skiner.. hoppas min sis mår bra oxå, dem andra struntar vi i ;)

Japps, ska ut ikväll.. ska bli askul.. längtar mucho mucho. Du skulle vatt med, men det blir nog tid till det oxå, eller hur :)

Hoppas du får en härlig fredag o att solen skiner på dig!

Många kramisar :)

2009-03-20 @ 08:03:20
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0