Andas inte på varandra bara,

Vår mentor vill se allt vi gjort på projektarbetet imorgon. Min grupp hade inte gjort så mycket. Så nu har jag suttit och skrivit sen 15.00. 8 sidor har jag fått till. Det är en bra början. Hoppas de andra fått till lite me. Nej, tuberkulos är inte så kul.

Fick inte hämta ut min studentmösssa idag heller, Nä nu blir jag otålig!
Men jag hämtade ut mitt paket från H&M :D Öppnade det lite snabbt och slängde in det i skåpet, så inget är prövat än.
Men det här va det iaf:
Mönstrad klänning

Väska

Skoooooor

De ligger kvar i skolan nu, men imorgon ska allt prövas. Har fått hem en till avi. Ingen aning om vad det kan vara. Kanske inbjudningskort till studenten. Vi skulle få nya.

Imorgon är det Freeeeeeedaaag!!!! Jaaaaaaaaaa!

Kram på er
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Näääeee stumpan!!

Fy fasiken vilken snygg klänning! Du som redan är snygg hur ska det sluta, du kommer bli så wonderfull!

Jag bara älskar den, fasiken nu vill jag med ha den. Gillade skorna o väskan med, åh så kul med nytt till garderoben.

Ha den bästa fredan imorgon sötaste snyggaste o underbaraste sis!

Love u!

2009-03-26 @ 21:51:41
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Sari

tack så mkt för dem fina orden sisie.. Ibland är det tungt, såsom idag men jag kan bara inte uttrycka det i the "bloggystyle" ;). Men dina ord värmer mucho!! Jag får ny energi av dig :)

Åh, önskar jag kunde ge dig a big hug :)

Kramar sötis.

2009-03-27 @ 22:07:26
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0