This is me.

Idag känner jag mig glad och pigg och... ja allt är positivt. Och när jag har en bra dag så känner jag mig självsäker me.
Jag har inte lagt ut bilder på mig tidigare, dels för att jag skriver saker jag inte vill att alla ska veta, mina vänner och min familj vet inte allt som pågår i mitt liv och det skulle inte vara så kul om de råka komma in på bloggen och kände igen mig, men också för att jag inte vågat.. eller vågat.. jag tyckte jag va ful och så.. Men idag är det en bra dag och mitt självförtroende är på topp, så jag tänkte vara lite modig... så här kommer jag hahaha Kanske låter mesigt, men för mig är det en big deal.

 
Så här såg jag ut på nyår. Hade den ljusare hårfärg då.
Inte så bra bild, men hade inga bättre på datorn nu.

Nu ska jag gå ner till skolan. Hade en lektion på 30min kl 9.05 och nu ska jag tillbaka dit för en lektion till. Hatar håltimmar.

Ha det så bra sötisar!
Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Åh, så söt du är, men det visste jag att du skulle va :) Hihi.. kul å få få se ett ansikte till texterna, yihooo.. O du, säg till när du tröttnat på ditt fina hår, då kan du skicka över det till mig ;)

Härlig dag idag, mucho energi o många idéer.

Har du haft en bra dag?

Kram

2009-01-23 @ 16:27:08
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0