The walk of shame,

Vid receptionen där jag sitter finns koppieringsrummet. I koppieringsrummet kan man hitta farliga saker. Det finns häftapparater som häftar upp till 1000 pappaer, det finns Vassa knivar och stora saxar. Men det finns en sak som är farligare än de andra. En sak som fruktas av alla Där finns godislådan. Ingen kan motstå den. Där finns allt och det kostar bara 7kr st. Varje dag kommer någon stackare ut från koppieringsrummet med en sorgsen blick. Då vet jag. Då vet jag att de fallt för godislådan och jag känner sympati för dem. För den jäveln föll jag för hela tiden i somras.

Men inte nu längre! mohahah! jag har blivit imun mot godislådans lockande krafter. Inte ens tänkt på den. Inte ens kastat en blick mot den. Fram tills idag. Det blev en påse djungelvrål. Nu är det jag som har den sorgsna blicken. och alla de andra vet. De vet att jag fallit för godislådan. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0