Tankar,

Länge sen jag skerv.
Har fortfarande inte fått min dator fixad. Känns så konstigt utan den. Brukade ha den på hela dagen, äben om jag inte va hemma. haha

Igår va jag nere i centrum. Köpte en kofta, jeans och lite till. Postade ett brev och inte så mycket mer. Senare åkte vi till mormor. Alla va där, vänner och släktingar. Vilken tur att mormor har ett stort hus. Mormor brukar bara tre sorters speviella bakelser den dagen varje år. Det är som en libanesisk tradition. Morbror fyller även år imorgon. Så hans fru hade bakat tårta.
Jag kunde tyvärr inte va kvar där så länge. Åkte iväg på träning. Spinning. Så kul. Jag är beroende av spinning nu. Ska dit idag me =D och så finns det en super snygg kille (eller man) där haha Vem sa att man inte kunde träna och flörta samtidigt hahaha. Men det är inte därför jag går dit! Det är bara ett pluss haha

Har länge tänkt på det här med utjämning. Att nästan alla som verkar ha det jättebra och är framgångsrika nu har fått gå igenom hemska tider i dras liv. Som om de fått betala för framgången. Det är svårt att förklara. Men typ jag har en helt underbar familj och vi lever så himla bra. Det känns som om jag får betala för det genom att drabbas av bulimi och så. Kanske inte ett så bra exempel det där. Men tillexempel bloggerskan och modellen Lorena. Så himla vacker och framgångsrik. Hon har en underbar dotter och en supersnygg lägenhet. Men det hon har gått igenom för att komma dit hon är idag är helt ofattbart. Jag beundrar henne! Jag skulle aldrig klarat mig. Aldrig.
Svårt att förklara sina tankar ibland. men ni kanske förstår vad jag menar.

Nu måste jag gå. Brorsan blir grinig när jag sitter vid hans dator haha
Vad har ni haft för er? Hoppas det är bra!

Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Hej gumman!

Ville bara checka läget med dig. Mår du bra o så?

Haha va PÅ jag är nu va ;)

Jag är ledig idag men imon så e det jobb.. så idag ska här tvättas o städas o dansan me mr dammsugare, va ett tag sen jag luftade honom.

Hoppas du får en bra dag, tänker ofta på söta Anita :))

Kram

2009-01-07 @ 08:49:55
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Åh gumman, gu vad glad jag blev :)tuuuusen TACK! Detta värmer verkligen mitt hjärta, haha finner faktiskt inte ord.

Superduperfint armband o precis min stl, o jag som älskar änglar, tjihoooo, o gulligt kort o så fint skrivet. Hehe..så happy :D

Beställde ju 2 armband igår fr cocoo, bara så du vet så e det ena till dig (blää att jag aldrig kan hålla tyst :/)

E det ok om jag länkar dig sen, måste ju visa finingen på bloggen. Nu ska här tvättas me ett leende på munnen.

Pussokram

2009-01-07 @ 11:04:21
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0