Staket är farliga,

Jag har fått koll på kameran nu. Så japp.. jag har gått runt och tagit vilder hela dagen. haha Nu kör vi...

Dagen började med en smothiee i en mugg haha. Våra stora GodJul-muggar. Ser inte så gott ut kanske, men det va de ;)


Efter skolan va jag bara tvungen att gå förbi centrum. Så klart kan jag inte hålla mig från att köpa något. Det lev ett par jeans/Tights. De ser ut som jeans, men det är typ tigthts. Jag vet, låter konstigt. men de e så sköna och snygga på. Har ett annat par som ser stentvättade ut me.


Sen var det dags för träning. Och så klart gick jag dit (20min) som vanligt och då måste man ha bra musik på mobilen. Tycker inte om den mobilen. Den stängs av när den vill, vibrerar lite då och då. Helt galen. Självklart glömde jag mina vantar =( kallt!


På vägen passerade jag min gamla lågstadieskola, som numera ser ut som ground zero. Borta. Vet inte vad de ska bygga där. Mörkt och läskigt är det alltid på vägen.


Näe man börjar närma sig friskis är hela vägen dit mycket nära en skog. Blää. Hemskt att gå dit själv i mörkret. Men man vänjer sig.


På vägen dit hör jag en kraftig duns. Jag tittar upp och då är det en man som kört in sin bil i ett staket. Bilen rullar sakta tillbaka. Jag var ganska långt borta, så jag börjar gå snabbare för att se om mannen mår bra. Han kliver ur bilen, kollar framsidan (som va helt förstörd) snabbt, hoppar in igen, parkerar ilen och springer allt vad han har in mellan husen. Lät nästan som om han grät eller så kanske han flåsa bara. Han inte fråga om det gick bra. Han sprang som om han var jagad. Stackarn.

Väl framme på friskis körde jag det nya spinning passet, Intensiv. Det va såå jobbit! men till min förvåning klarade jag det. Det var bara massa välbyggda (!) män där och lilla jag haha. Tror jag impade på dem ordenkligt haha.

Ja det här blev ju nästan ett min-dag-i-bilder-inlägg. Annorlunda för att vara jag.
Jag gjorde mer än halva psykologi grejerna idag. Men de försvann självklart. Jag brukar ha sån otur. Det är bara att börja om. bläääää!!

Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0