Shopping galen,

Idag är det en bra dag och jag är på topp. Vad händer då? jo, jag måste shoppa hahah. Så jag sprang förbi centrum en snabbis efter skolan. Såå onödigt haha Men jag var tvungen. Från ett beroende till ett annat hahah

Det här släpade jag hem..

Till mina kära smoothies! mmmmm..


Oversize T-shirt, Väska med axelband, Bästa ansiktskrämen..

Jag ville ha lite till, men någonstans måste man sätta stop. Men kan inte sluta tänka på det, så jag får springa ner till centrum imorgon hahaha

Va hos en kompis på förfest nu. Jag vill ut jag me!!!! åååå vill festa!! Men när man har mina föräldrar så går det inte. Jag fyllde 18 i september och har lyckats komma ut 3 gånger. whf! Mina vänner är ute varje helg, fredag och lördag. åååh! Hatar att mina föräldrar ska vara så himla överbeskyddande! Visst de älskar mig och vill inte att jag ska råka illa ut. Men ibland blir det bara fööör mycket! Ska försöka komma ut nästa helg.

Vad har ni för er denna fredag?

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Hej o hå gumman!

Med mej är det bara fint, mår toppen men.. iniwini stressad har mkt jag vill hinna med i helgen som jag inte hunnit i veckan, men det ska nog gå fint.

Det där såg ju yummie ut, citronsmak :) Och en ursöt tee, gillar oxå randigt! Vad ska du hitta på idag?

Kramis vännen

2009-01-24 @ 10:58:19
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0