Rädd för mig själv,

Jag har precis kommit hem från skolan där jag haft en lektion bara. Men jag är ändå så trött och jag känner mig så svag i kroppen. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna och jag kämpar för att förflytta fingrarna över tangentbordet. Jag är så hungrig och jag har inte ätit på hela dagen. Det gör ont. Men jag vågar inte äta. Jag vet att så fort jag stoppar något i munnen kommer jag inte att kunna sluta. Det finns liksom inget stop för mig efter starten.

Jag vet att det är dåligt. Jag vet att jag till slut inte kommer kunna hålla mig längre och då bara äta en massa mer. Jag vet att jag inte kommer kunna plugga nu, vilket jag måste, om jag inte äter. Men jag vågar inte. Jag är rädd för vad som kommer efter...

ska försöka göra en smoothie. Det brukar gå bra då.

Kram på er
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0