Och jag ska kalla mig ett ColdPlay fan!

På NRJ har de en tävling där man kan vinna två biljetter till The Killers konsert i New York. Det man ska göra är att ringa in när man hör The Killers låt Human och bli samtal 21.


Jag brukar aldrig tävla när det gäller sånt. Men när det gäller The Killers är det en annan grej. Jag står i köket och hör låten börja spelas i rummet. Jag springer till telefonen och ringer. De svarar. Jag blir mållös haha

- Mickaela
- eeh..Hej, är det NRJ?
- Ja
- Jag skulle bara.... eh.. The Killers låten som spelas.
- Ja fast det är ju ColdPlay som spelas nu

 Jag lyssnar... oh shit det är ju viva la vida.

- Haha oj då... De lät så lika.
- ja det är många som ringer fel.
- Okej, eeh herrå.
- Hej då.

Hahahahahah fyfaaan va pinsamt. Tur att de inte sänder sånt! haha

Låter det lika?
Human
Viva la vida


Hahaha neej (eller?) .. jag va nog på andra tankar då bara.

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Hej hopp gumman! Sicken tröttis jag är idag..

Lite nyfiken, har du använt dina skoletter du köpte från HM? Gillar verkligen mina nu, men tkr jag blir lång. Men det är ju för att jag e kortis annars :)

Är du lång? Gäääsp.. nu ska jag snart nana. Men kikar säkert in hos dig imon oxå ;)

Kramis gumman o sov gott!

2009-01-13 @ 21:45:23
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0