Obsession,

Alltså när jag fastnar för en låt är det kört för alla i min omgivning. Det spelar ingen roll om de har öronproppar eller om de bor på andra sidan gatan. De kommer få höra mig sjunga den låten. Dela dagen lång. I rummet. i köket, på toan, i duschen, på vägen till skolan, i centrum, på lektionerna.. ja överallt. Det går bara inte att vara tyst. Och skulle jag vara tvungen att hålla tyst någon stund, typ i kyrkan, så sjunger jag på låten inombords. När jag ska sova så nynnar jag på låten tills jag somnat. Jag tycker synd om min blivande man. Haha Jag måste varna honom.

Idag är det The Potbelleez - Don't Hold Back som spelas i huvudet på mig.
Det roligaste är att vi har små fönster i toaletten. När jag har mitt öppet och grannen har sitt öppet hör vi varandra. Mitt är alltid öppet, grannens med. Jag sjunger som högst på toan och i duschen. Ja.. ni kan ju dra slutsatserna själva.
Sorry grannen.. men det är ju alltid lite trevligare att gå på toa när man får höra musik.. eller vad tycker ni? haha

Jag är supertrött nu. Måste vila stämbanden inför morgondagens sång.
God Natt på er.

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Good morning qutie!

Åh, jag älskar oxå att sjunga.. älskar musik (men bara viss sån) Visst blir man happy wappy av att :)

Hps magen e bättre idag o att du mår finemang! Själv e jag ledig o ska fika med vän på stan bl.a.

Me like your rocky style hehe.. tkr oxå det är snyggt!

Kramis vännen

2009-01-14 @ 07:48:07
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0