Nytt år, nya möjligheter

God morgon på er! och gott nytt år :) Ja, jag vet. jag är lite efter. men har haft så fullt upp och har varit så trött att jag inte hunnit eller orkat blogga. sorry.

Nyårsafton och nyårsdagen var iaf super. På nyårsafton åkte vi först till mormor (det är våran samlingspunkt för allt) och fikade. Efter det åkte vi vidare till en libanesisk fest. Vi va sammanlagt 16 personer (vänner och familj) vid samma bord. Det va super kul!! Två sångare sjöng och det var dans hela natten (och morgonen). Även en magdansös visade upp lite moves. hehe.

På nyårsdagen lagade alla en massa mat och så åkte vi ner till mormor igen. Där samlades hela familjen (mostrar, morbror och deras barn). Mysigt!

Det är så skönt att 2008 är över. Det är utan tvekan det sämsta året hittills för mig. Men nu har jag lagt det bakom mig och startat ett nytt bättre 2009. Det här kommer bli ett bra år de =) Inga löften och inga förväntningar. Då blir man bara besviken. Hoppas ni hade det bra me och hoppas ni får ett superbra 2009!

Nu sitter jag på jobbet. Det är sista dagen, sen är det ledigt en vecka. efter det är det tillbaka till skolan. Det ska nog gå bra det :) Vi har ett utbyte med Estland som väntar, massa skivor och studenten! wiii!

Nu ska jag jobba vidare.
Kramar
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0