Last day of freedom,

Tjeena,
Har haft ganska fullt upp idag. Va och solade på morgonen. Har blivit ganska brun nu. Ska på bröllopp på lördag, så det gäller att se bra ut =) Skrubbade kroppen och smörjde in i härlig body butter. Va len som en baby. hehe

Jag använde en body skrub och body butter från The body store. Ansikts skrubb och kräm från Neutrogena (underbara!!)


Efter gick jag förbi centrum och köpte en ny body butter. Älskar Hallon!! =)


Måste bara visa min fina kalender jag köpte för några dagar sen. Rosa bandet. Älskar den! och så var den billig me, 99kr.


Nu har jag precis kommit hem från friskis. Var på ett danspass. första gången. det var...ja.. annorlunda. Tror inte jag kommer gå dit så mycket mer. På danspasset altså. Det var jätte mycket folk och ingen vidare träning. bara massa larv och trams. men det kan ju vara skönt ibland me. Sitter i mina fina strumpor (?) jag fått av min kusin. haha roliga e de va :P Mina ben är faktiskt brunare än va de ser ut att vara hahah


Imorgon är det skola. Fan. Ångest. Har hur mycket som helst att göra och har inte pluggat på ngt nu på lovet. Fan.

Sov gott sötisar. Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kramar
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Godmorgon gumman!

Hoppas du får en bra dag i skolan, fast att det kanske känns lite segt :)

Söta strumpisar förresten, gulliga! Hallon, älskar oxå det kanske skulle köpa den jag me.

Ha det nu så toppen :)

Kram

2009-01-12 @ 08:04:08
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0