Kan drömmar bli sanna?

Nu vill jag inget mer än att vara i min illusion. I lugnet. I friheten. I min drömvärld. Nu vill jag bara kunna ligga själv i solen och läsa en bra bok. Ränsa mina tankar. Fly från verkligheten. Jag vill somna och vakna upp till en värld där man inte behöver oroa sig för morgondagen, en värld av lycka och harmoni. Men den finns ju inte. Och tur e ju de. Annars kulle vi inte uppsaktta den. Vi skulle inte ha någonting att drömma om. Något att längta efter. Så som jag längtar nu...

Jag mådde så bra. Men nu...nja.. ja vet inte. Vet inte varför. Man har väl sina dagar.
Imorgon är en ny dag, och jag hoppas på det bästa.

God natt på er.
Kram
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Godmorgon gumman!

Oftast finns det en orsak till varför man mår som man gör.. det trodde inte jag innan hehe. Men om man vågar stanna upp o känna efter kan det komma fram.

Kommer ihåg att du skrev nåt om Må bra-dagbok, skriver du en sån?

Hoppas iaf att du får en bra dag, och måååånga bamsekramar från mig!!!

Kramis

2009-01-16 @ 07:56:46
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Hej svejs! Ska kolla på "Australia" i eftermiddag. Har du sett den, vad tyckte du isf?

Väldigt sällan jag går på bio faktiskt, går du ofta?

Hoppas att du får en jättefin lördag :)

Kramis

2009-01-17 @ 09:13:52
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Hola gumman!

Hur står det till nuförtiden? :)Här e det rätt bra, wihoo..

Hoppas du har en fin dag!!

Kramisar S

2009-01-19 @ 11:58:14
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0