Jag kan allt om depressioner,

Plugg, plugg och mera plugg. Det beskriver min dag ganska bra. Tre psykologi uppgifter klara, varav en uppsats om depressioner. Han lite arabiska med. Har prov imorgon. blä.

Det här är ingen modeblogg. Men jag måste visa. När jag blir stessad så shoppar jag. Byxor/jeans/leggins (gråsvarta) och en oversize kort stickad tröja från veromoda. Fick med en duk/sjal (titta inte på min obäddade säng!)



De senaste kvällarna har jag vaknat upp vid kl 3. sen har jag bara legat i sängen till ungefär kl 6 och inte kunnat somna om. Under tiden känns det so om min hjärna bearbetar alla händelser, allt jag hört, allt jag sagt, allt jag sett, allt! Mina tankar går bara runt runt runt. Ingenting hänger ihop. Bilder flashar förbi, olika ljud smälter samman och olika diskussioner spelas upp. Det går liksom inte att stoppa. min hjärna vägrar att stå still. Obehagligt. Jag vet att hjärnan sorterar all fakta och alla händelser man varit med om på dagen medans man sover. Den slänger bort onödiga grejer och sparar det viktiga. Men då ska man fan ändå sova. Det ska ju inte vända när jag ligger vaken. Har det hänt er? att ni inte kan få stopp på hjärnan. Som om den talar i tungor.... lever ett eget liv..
Jag gör ett till försök ikväll.

Är helt slut. Måste upp tidigt imorgon för att hinna plugga på arabiskan.
Nu ska jag låta min hjärna leva sitt nattliv... ställa om.
God natt

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Morsning korsning!

Ooh, fina saker du har hittat! Shit, vad mkt läxor du har.. förstår att du inte kan sova ;)

Hoppas att du får en jättebra dag, o mest av allt att du sovit gott, sömnen e j*kligtviktigt för hur man mår!

Puss o kram gumman :)

2009-01-15 @ 07:50:16
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Hehe.. glömde en sak. Kan du inte lära mig nåt på arabiska :)) vore jättekul. Kul med enstaka ord tkr jag.. Kramis!

2009-01-15 @ 07:52:02
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0