Ingen rubrik

Ja idag har jag inte gjort så mycket. Ingenting kul alls. Skulle träna kl 10. Orkade inte gå upp vid 8 så jag somnade om till 11. haha ops, missade visst träningen. Fan jag som verkligen ville.

Sen skulle ja o några kära vänner gå på bio. Men en skulle jobba, en annan skulle vara barnvakt (till en underbar unge) och jag orkade inte bara. Det blir en annan dag.

Så vad gjorde jag idag? Japp, latade mig hemma. Skönt, men ändå inte. Det blev en hel del onyttigt. Men jag har hela dagen imorgon planerad.
Jag ska...
...köpa hårfärg
...sola
...färga håret
...träna
...slappa lite
...sova.

Jag har ganska mörktbrunt hår. När jag va i Libanon slingade jag det med en ljusare nyans av brun. det blev jättesnyggt, men solen blekte slingorna så att det nästan blev blont. Blont är inte min grej. snyggt på andra men inte på mig. Så jag var tvungen att färga över det med brun. Den bruna färgen vart ljusare än min vanliga hårfärg. Så nu har jag två utväxter haha. inte snyggt! Så har de ljusa slingorna kommit fram lite igen. Ska försöka få upp bilder imorgon. Kommer inte kunna blogga så mycket, då min kära bror hade sönder min dator. och han sitter som fastklistrad vid sin, så har får jag inte heller sitta så ofta. haha no way out.

Nu ska jag sega vidare. vad gör ni?

Kram
Anita

Kommentarer
Postat av: Sari Nanna

Morron honey!

Låter som en skön dag för dig idag :) Åhhh sola, så härligt, shit borde oxå göra det behöver lite färg på mitt blekansikte ;)Tänkte oxå färga håret, har en färg hemma.. men inte blitt av :/ Hoppas man får se lite bilder :)

Förresten, va kameran som du köpte bra?

Hps dagen blir super!

Kramiz

2009-01-04 @ 08:20:03
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari Nanna

Hej gumman!

Allt e jättefint, nästan för bra :$ hehe..

Haft en toppenbra dag me bästisen, gick en runda på sjön men f*n så kallt det var idag.. Min färg e mörkbrun så vet inte hur stor skillnad det blir på mitt hår. Har besök just nu, så tillbaka te sällskapet.

Ha en skön kväll o ett tidigt nattinatt :)

2009-01-04 @ 20:00:05
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0