Härlig lördagsmorgon,

God morgon, eller ska man säga eftermiddag (?) haha.

Vaknade upp till en helt underbar morgon. Satte på lite skön musik och låg kvar i sängen en stund. Tankar och funderingar snurrade runt i mitt huvud. Det var bara positiva tankar, härliga minnen och bilder av en ljus framtid. Första gången på länge. Mycket länge. Jag älskade det. Jag hade saknat det.

Gick upp och satte mig en stund med familjen. Jag klagar mycket här i bloggen, det vet jag. Men fyfan vad jag är lyckligt lottad egentligen. Mina föräldrar kanske är strängare än andra i vissa lägen. Men de är de mest underbaraste och kärleksfullaste föräldrar jag träffat. De skulle göra allt för mig och min bror. Allt. Det finns inga gränser för dem. och i de stunderna då jag inser det känner jag mig så töntig som bryr mig om allt annat. Jag har allt jag behöver här...

Efter en stund med familjen åkte lillebror till träningen, pappa satte sig för att betala räkningar, mamma började laga mat och städa och jag gjorde den godaste smoothien på länge (ananas, papaya, mango, linfrön och vaniljyoghurt) och satte mig för att plugga fysik. Självklart måste jag in på bloggen innan fysiken haha. Men nu ska jag börja med den.

Det här kommer bli en lyckad dag för mig. Hoppas ni får en med!

Kramar
Anita


Kommentarer
Postat av: Sari

Nee, du klagar inte.. du bara säger vad du känner, modigt!! Jag har precis haft besök, och ätit årets första semla.. gu så gott :p Låter skönt med en lugn dag. Tänkte fixa med en del saker idag, vet inte vad som har hänt i garderoberna.. kläder huller om buller o det som inte hinns med idag får bli nån annan dag, right!!?

Skönt o höra att det är bra idag, me too!!

Kramis

2009-01-24 @ 12:56:21
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson
Postat av: Sari

Hej gumman o Godmorgon!

Hur har du haft det i helgen, är allt bra?

Åh, jag är verkligen måndagstrött idag o seg, men hoppas på att vakna till snart!!!

Hoppas din dag blir bra idag :)

Kramar S

2009-01-26 @ 07:43:30
URL: http://metrobloggen.se/missnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0